منتديات شباب كول
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
إذا كنت تتحدث من الخارج و لوحة التمفاتيح لا تدعم اللغة العربية تفضل بالدخول إلى هذا الموقع

http://www.lexilogos.com/clavier/araby.htm

منتديات شباب كول


 
الرئيسيةالمدونةدخولإتصل بناالشاتالعاب فلاشالتسجيلالعاب







حفظ البيانات؟

شاطر | 
 

 اتحداك ترسم زي الرسومات دي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
pepsi
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر
البلد : Egypt
عدد المساهمات : 95
نقاط : 192
السٌّمعَة : 17
العمر : 21

مُساهمةموضوع: اتحداك ترسم زي الرسومات دي   الأربعاء مايو 30, 2012 6:44 pm









sunny sunny
اتحدي اي حد يرسم زي الرسومات دي



المصدر: منتديات شباب كول - http://shabab4cool.yoo7.com/






p<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mr.KiRo
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
avatar

ذكر
البلد : مصر
عدد المساهمات : 191
نقاط : 492
السٌّمعَة : 3
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: اتحداك ترسم زي الرسومات دي   الأربعاء مايو 30, 2012 9:51 pm

ليه يا بيبسي انتا كدا بتخرب عليه مينفعش كدا تنافسنى بالطريقة دى انتا مسمعتش عن المثل اللى بيقول اوعى تنافس مديرك Very Happy
هههههه
ماشى مشكور حبيبى على الرسومات و انتظر رسوماتى ...



المصدر: منتديات شباب كول - http://shabab4cool.yoo7.com/






shabab4cool@ymail.com



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab4cool.yoo7.com
pepsi
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر
البلد : Egypt
عدد المساهمات : 95
نقاط : 192
السٌّمعَة : 17
العمر : 21

مُساهمةموضوع: رد: اتحداك ترسم زي الرسومات دي   الخميس مايو 31, 2012 5:49 pm

هههههههههههههههه عيب دنتا استاذنا كلنا Very Happy



المصدر: منتديات شباب كول - http://shabab4cool.yoo7.com/






p<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اتحداك ترسم زي الرسومات دي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب كول :: مواهب الأعضاء :: منتدى الرسم-
انتقل الى: