منتديات شباب كول
ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا 829894
ادارة المنتدي
إذا كنت تتحدث من الخارج و لوحة التمفاتيح لا تدعم اللغة العربية تفضل بالدخول إلى هذا الموقع

http://www.lexilogos.com/clavier/araby.htm
منتديات شباب كول
ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا 829894
ادارة المنتدي
إذا كنت تتحدث من الخارج و لوحة التمفاتيح لا تدعم اللغة العربية تفضل بالدخول إلى هذا الموقع

http://www.lexilogos.com/clavier/araby.htm
منتديات شباب كول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب كول

الرئيسيةالمدونةأحدث الصوردخولإتصل بناالشاتالعاب فلاشالتسجيلالعاب

حفظ البيانات؟
ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا Fb110

ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا

كاتب الموضوعرسالة
pepsi
المراقب العام
المراقب العام
pepsi

ذكر
البلد : Egypt

ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا Empty
مُساهمةموضوع: ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا   ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 29, 2012 3:37 pm

ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا 873647817
ابتسام ابتسام
جزء كبيير من اقتناعى الشخصى بحمدين صباحى .. بعيد عن تاريخه النضالى العظيم اللى م...فيش حد من المرشحين مع الاحترام الكامل للثوريين منهم عنده نص التاريخ ده _ مش السبب هو اعتقاله لدفاعه عن حقوق العمال والفلاحين وتعذيبه.
_مش السبب أن أهل بلده ماتت عالصنايق عشان ينجح فى بلده عشان بيحبوه وبيخدمهم وبيجيبلهم حقوقهم
_ مش السبب أنه لما الناس ماتت فى انتخابات 2010 من بلطجية الحزب الوطنى أعلن انسحابه من انتخابات مجلس الشعب وقال بالفم المليان أنا منسحب عشان دم الناس اللى ماتت وبأعلن ترشيحى ضد حسنى مبارك وجمال مبارك ده مش هيشمها
_ مش السبب أنه الوحيد اللى قدم اقرار الذمه الماليه وكل مايملكه لايتعدى ال100 ألف جنيه
_ مش السبب أنه واخد من جمال عبدالناصر العزه والكرامه والعمل على استعادة حقوق الفلاحين والعمال بس ....
_مش السبب أنه فى يوم 25 يناير 2011 كسر الكردون الامنى وكان أول واحد فى المتظاهرين والكلام ده ظهر فى الفيديو فى محافظته كفر الشيخ _ مش السبب أن حمدى قنديل وعبدالرحمن الأبنودى وعلاء الأسوانى وأحمد زويل بيأيدوه
لكن السبب اللى بجد هو ان حمدين صباحى مقالش أنا مشروع وطن ومقالش أنا مشروع النهضه وكان واضح من أول يوم وعنده فريق عمل بيوضح كل نقطه بجد فى برنامجه
حمدين صباحى معندوش خمسين أوتوبيس الأتوبيس تكلفته 2 مليون جنيه وملايين البوسترات محدش يعرف أيه مصدر تمويلهم
حمدين صباحى معندوش جماعه تدعمه وتدفع الملايين ليه وتحشد الألوف من البسطاء استغلالا لجهلهم
حمدين صباحى هو الوحيد حتى الأن الذى لم يوجه له أى اتهام أو أى شبهه ولا يوجد كيان داعم له سوى الشعب المصرى
حمدين صباحى وصل لمعظم البيوت المصريه بفلوس المصريين اللى بيدعموه مش بتمويل أجنبى
حمدين صباحى واحد مننا.

ما لا تعرفه عن حمدين صباحي هام جداا
صفحة 1 من اصل 1